Carlo V Caballero-Uribe MD

Associated Professor of Medicine. President Elect 2016-18 at Panlar. "Panamerican League of Associatons of Rheumatology"

Internist and Rheumatologist.Health Communication Phd (c).Life-Long Learner. Associated Professor of Medicine (Universidad del Norte) and the current President Elect of The Panamerican League of Associations of Rheumatology PANLAR (2016-18). I have an strong interest in medical education and social media research in healthcare.Social Media is the circulatory system of knowledge society.

¨Carpe Diem¨ its my motto.

Experiencia de Carlo V Caballero-Uribe MD

President Elect 2016-18

Panlar. Panamerican League of Associatons of Rheumatology

March 2014  Present (2 months)