Agenda cultural Instituto de Idiomas: Social Media Addiction - Zoom (regresar)
Fecha: viernes, octubre 23, 2020 (10:30 AM - 12:30 PM)
Categorías: Instituto de Idiomas, Culturales, Internacionalización, Idiomas

Social Media Addiction

Link de transmisión

Profesor: Trey Erwin.

Fecha: 23 de octubre

Hora: 10:30 a.m.

Social media is doing more harm to you than good. Don't believe me? Come find out for yourself how social media is stealing your time, reconditioning your mind, and making the world a worse place.
Quiénes participan: Para toda la comunidad de Uninorte.
Mayores informes : Jenniferj@uninorte.edu.co

__________