__________

2020 CLIL Symposium - inscripciones página web (regresar)
Fecha: viernes, septiembre 25, 2020 (08:00 AM - 06:00 PM)
Categorías: Instituto de Idiomas, Académicos, Internacionalización, Estudiantes, Profesores, Pregrados, Vida Universitaria, net-event, Idiomas

2020 CLIL Symposium

Date: September 25th from 8am-6pm.

Link de transmisión o inscripciones

The CLIL Symposium is a biennial event whose objective is to provide a space for teachers, educators, educational administrators, and aspiring educators to learn about up-to-date research, practices, and resources related to the CLIL methodology for teaching and learning a foreign language.

This year's event is focused on "Making a Global Impact in the Local Classroom," and will take place on Friday, September 25th from 8am-6pm. The event will be 100% online and free of charge. To attend, participants need only to register via the official event website.

A quién va dirigido: Professors, educators, educational administrators, and aspiring educators in the foreign language field.

ppoole@uninorte.edu.co
Paige Pool. Coordinadora del programa ingles especializado