Carousel bootstrap 3 with 2.3.2 style and swipe compatibility - Bootsnipp.com
Ver eventos
Ver convocatorias
Ver todo
PiA Webinar Series (regresar)
Fecha: miércoles, agosto 18, 2021 (03:00 PM - 04:00 PM)
Categorías: Ciencias básicas, Física y Geociencias, Estudiantes, Profesores, Evento, net-event

PiA Webinar Series

"Beach/Dune interaction and the response of sandy beach and dune systems to relative sea level rise"

Fecha: Miércoles 18 de Agosto

Hora: 3:00 p.m. - 4:15 p.m.

Ingresar al enlace del evento

Organiza: PiA - Particles in the Americas - Departamento de Fìsca y Geociencias

PiA initiated a series of webinars across the spectrum of disciplines related to particles in water. Scientists invited by the Steering Committee of PiA present their work to a broad audience of students, university faculty, practitioners, and scientists in government.

Conferencista:

• Robin Davidson-Arnott
  • Professor Emeritus
  • Department of Geography, Environment and Geomatics
  • University of Guelph (Canada)

Mayores informes: Prof. Juan C. Restrepo L - restrepocj@uninorte.edu.co

Vigilada Mineducación