Carousel bootstrap 3 with 2.3.2 style and swipe compatibility - Bootsnipp.com
Ver eventos
Ver convocatorias
Ver todo
PiA Webinar: A look at the Rio Negro sediments contributions to the Amazon (regresar)
Fecha: jueves, julio 1, 2021 (03:00 PM - 04:30 PM)
Categorías: Extranjeros, Ciencias básicas, Física y Geociencias, Estudiantes, Profesores, Evento, Pregrados, Postgrados, net-event

PiA Webinar Series

Fecha: Jueves 1 de Julio

Hora: 3:00 - 4:15 p.m.

Transmisiòn por Uninorte Acadèmico - Youtube

Organizan: PiA - Particles in the Americas

PiA performs a series of webinars across the spectrum of disciplines related to particles in water.

This opportunity, Dr. Naziano Filizola (Brasil) will present an overview of his research in the Negro and Amazon Rivers, focusing on sediment measurement performed through different methodologies and devices.

Con la participaciòn de:

• Naziano Filizola, Ph.D. Professor in the Department of Geosciences at the Federal University of Amazonas (UFAM) (Brasil)

Title: " A look at the Rio Negro sediments contributions to the Amazon - Some preliminary results

Mayores informes: Profesor Juan Camilo. Restrepo L - restrepocj@uninorte.edu.co

Vigilada Mineducación