Carousel bootstrap 3 with 2.3.2 style and swipe compatibility - Bootsnipp.com

Eventos destacados

Agosto 3
Conéctate a través de zoom

7:00 p.m. - 8:30 p.m.

Agosto 6
Univoluntarios

Aguacero en verano

Conéctate a zoom aquí

10:00 a.m. - 12:30 p.m.

Ver eventos
Ver convocatorias
Ver todo
PiA Webinar: "A look at the Rio Negro sediments contributions to the Amazon (regresar)
Fecha: viernes, marzo 26, 2021 (03:00 PM - 04:30 PM)
Lugar del Evento: Youtube
Categorías: Extranjeros, Ciencias básicas, Académicos, Internacionalización, Física y Geociencias, Estudiantes, Profesores, Evento, Pregrados

PiA Webinar Series

"A look at the Rio Negro sediments contributions to the Amazon - Some preliminary results"

Expositor: Naziano Filizola, Rogério Marinho & Nayara Diniz; Universidade Federal do Amazonas (Brasil)

Fecha: Viernes 26 de Marzo

Hora: 3:00 pm (Bogotá, EST)

Transmisión por Uninorte Académico - Youtube

Organizan: Particles in the Americas (PiA)

Para más información sobre los PiA Webinar Series

PiA’s monthly webinars aim to promote scientific interactions between researchers, monitoring agencies, and industry concerned with particles in water. Scientists selected by PiA Steering Committee will be invited to present their work to a broad audience of students, University faculty, engineers in industry, and scientists in government.

Mayores informes: Prof. Juan Camilo Restrepo L. (restrepocj@uninorte.edu.co)

Vigilada Mineducación