Carousel bootstrap 3 with 2.3.2 style and swipe compatibility - Bootsnipp.com

Eventos destacados

Agosto 3
Conéctate a través de zoom

7:00 p.m. - 8:30 p.m.

Agosto 6
Univoluntarios

Aguacero en verano

Conéctate a zoom aquí

10:00 a.m. - 12:30 p.m.

Ver eventos
Ver convocatorias
Ver todo
Conferencia: ¿De qué se está hablando en Ciencia de Datos? (regresar)
Fecha: viernes, marzo 5, 2021 (02:30 PM - 03:30 PM)
Lugar del Evento: Youtube
La presentación desglosará los conceptos básicos de la inteligencia artificial y la ciencia de datos, y cómo las empresas pueden usar los datos para impulsar su toma de decisiones.
Categorías: Ciencias básicas, Académicos, Investigación, Matemáticas y estadística, Estudiantes, Profesores, Evento

¿De qué se está hablando en Ciencia de Datos?   "¿What is AI?"

Fecha: Viernes 5 de marzo de 2021

Hora: 2: 30 p.m a 3:30 p.m

Ingrese a este enlace de transmisión

Organiza Dpto. de Matemáticas y Estadística - División de Ciencias Básicas de la Universidad del Norte

The presentation will breakdown the basics of AI & and data science, and how firms can use data to drive their decision-making.
Invitado: Eric Dusseau

Senior Manager of Business Operations at Correlation One
Affiliation: B.S in Economics, The Wharton School at the University of Pennsylvania

Eric Dusseau is the Senior Manager of Business Operations at Correlation One. Correlation One is a technology company whose mission is to create equal access to the data-driven jobs of tomorrow. We believe that data fluency is the most important skill for the future of work and we make data literacy a competitive edge for individuals, enterprises, and countries through global data science competitions, rigorous data skills assessments, and data science education.

Eric leads Correlation One's "Data Science for All" data science training programs. Correlation One has trained thousands of people around the world, including over 1,500 Colombian citizens through its partnership with the Government of Colombia. Prior to joining Correlation One, Eric was an investment professional in the Strategic Partners Group at Blackstone.

He graduated Magna Cum Laude from the Wharton School at the University of Pennsylvania, where he earned a B.S in Economics with concentrations in Finance and Statistics.

Dos personas: moderador e invitado, Jairo Díaz Rodríguez  @JAIRO ANDRES DIAZ RODRIGUEZ       y Eric Dusseau

dpto_matematicas_estadistica@uninorte.edu.co

Vigilada Mineducación